Гарантійне обслуговування надається протягом гарантійного строку, зазначеного в гарантійному талоні, за умови його збереження продовж всього гарантійного строку та дотримання умов експлуатації товару, і полягає в безкоштовному ремонті в авторизованих сервісниї центрах виробника з урахуванням гарантійниї обмежень, зазначених виробником в супровідниї документах, гарантійному талоні виробника або на сайті виробника чи імпортера. Споживач перед придбанням товару перевіряє його комплетацію, відсутність пошкоджень або дефектів. Обмін або повернення товару належної якості здійснюється протягом 14 днів не враховуючи дня купівлі
Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в єксплуатації і не має слідів використання. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено ПОСТАНОВОЮ КМУ №216 від 23.09.1991 р. При обміні або поверненні товару обовʼязково повинно бути збережено:
- розрахунковий документ;
- товарний вид, споживчі властивості; цілісність, неушкодженість та всі частини упакоки; пломби, ярлики, захистні плівки; заводське маркування.
Якщо товар вийшов з ладу, або маж суттєві недоліки в роботі, обмін такого товару або повернення коштів відбувається лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником.
У випадку виходу товару з ладу з вини споживача, останній втрачає право на гарантійне обслуговування.